KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, July 10, 2009

Invitation my daughter besday....

Invitation Card...

Thank you card .....

Hmmm...tak sabar nak tunggu 25 July nie....bukan apa ni kan first time aku nak celebrate besday anak aku..so akunya xcited..tak yah ler nak ckp..lagipun umah aku dah lama tak wat makan2...so nak ler invite kengkawan n sedara yang ader tak berapa nie tuk mai umah aku yang kecil nie...bukan apa nak raikan anak aku jer....lagipun sjer suka2...mengeratkan tali silaturrahim...heheheeh..di sebabkan ke xcited kan aku nie..maka aku pun telah mengcreatekan satu invitation card tuk anak aku yang manja nie....n goody bag pun dah siap dah..bungkus siap ader kad thank you lagi...sampai kan asbe kesayangan aku kata...ibu dia lak yang lebih...hehehehe..nie tahun pertama celebrate anak aku nya besday..tapi aku advance seminggu rrr sehari selepas besday ayah dia...so alang2 baik aku wat sekali....nak save cost...apa2 nie arr anak aku nya invitation card dia...kalau ader comment..no problems...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers