KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, January 12, 2010

Roti Manis Kismis...

Selamat pagi...hmmm...nie nak cter skett ler pasal smlm...blk keje ptg smlm..laling aku sbuk dengan mencuci kain..mn taknyer mlm sblm tuu..ank kesayanganku memuntahkan dirinya di atas cadar...aku laks cbuk arr memesak tuk mkn mlm...cian lak kat laling aku ...so msk arr sambal sotong n goreng sayur kacang buncis...so tpt jam 630 ptg maka menu dah siap tuk dhidangkan..alhamdulillah...pastu lak aku dengan rajinnyer meng on kan laptop aku nie...bukan aper resepi kat dlm laptop..sbb terasa nak cuba wat roti kismis lah plak...resepi tu aku amik dr blogg Ummi...makaceh arr kak ummi sbb resepi tu..mmg sedap gler...so nak tggu doh tu naik n saat membakar..lbh kurang jam 11 mlm gak arr baru siap..yg ptg pg nie aku dah blh bw bekal..tuk anak aku pun sm..sbb ank aku nie mmg yg jenis mkn...Resepi? aku nei pun follow org nyer resepi...so layan jer lah gambar nie ....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails