KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, January 6, 2010

Alhamdulillah....

Alhamdulillah......sukur ke hadrat Ilahi kerana aku dapat menjejakkan kaki ku ke Tanah Suci Mekah dan aku amamt bersyukur kerana menjadi salah seorang Tetamu Allah untuk berkunjung ke sana...Pemergianku walaupun bukan dengan ahli keluarga...namun teman2 seperjuangan lah menjadi keluarga tatkala aku berada di sana selama sebulan...Alhamdulillah..
Terasa diriku ini terlalu kerdil tatkala menjejakkan kakiku di rumah Allah...terasa betapa syukurnya aku tatkala dapat mengerjakan ibadah aku sepanjang berada di sana...terasa tenangnya jiwaku dan fikiranku...bohonglah kalau aku katakan aku tidak teringatkan famili aku di tanah air..namun kerana tanggungjawab yang telah diamanhkan aku kuatkan juga semangat ku di samping menghitung hari untuk bertemu keluarga di tanahair....Insyallah...semoga aku di beri kesempatan lagi untuk kembali ke sana bersama ahli keluargaku yang lain...amin....
Coretanku...







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers