KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, January 10, 2010

Dini Ohh..Dini...

Salam hari Ahad...hmm..dah nak masuk ari senin dah nie...iskk.isk..isk..bukan aper entry kali nie nak citer skett ler pasal anak kesayangan aku sapa lagi kalau bukan Nur Dini Qistina...diam tak diam..Dini dah nak masuk setahun setengah dah..hmmm pasnie dah nak kena g cucuk tuk setahun setengah nyerr...ader melalak lagi ler dia...aduii....tensen tul bkn aper..gerenti nangis nyer masuk kinik nie...hmnm..tak per arr sebab cucuk kali nie asben aku kener ler bawak sbb aku dah masuk kelas...hmmm..so tuk entry nie malas nak citer panjang sebab arinie letih gler babas...mana tak nyer dr pagi sampai ke petang dok kat dapur mencuba resepi ...buat kek n buat roti sosej...tapi gambar x dpt nak upload sbb tak amik pun...lagipun kureng jadik..so layan jer lah gambar pose2 maut dari anak aku nie....byeee...

tak mandi lagi...posing mesti...ekekkkeehmm..biler arr dini dapat bw handbag nie kan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails