KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, September 25, 2009

Tragedi Malam Raya....

Salam aidilfitri wat sumer.......setelah seminggu aku tidaqk menyentuh computer dan mengadap blog aku nie...arinie baru rr berkesempatan tuk mengupdatekan blogg aku nie....ok nie nak citer skett pasal tragedi malam raya...masa aku balik kampung arituu..mmg hujan jer arr kat tepeng nie...yer arrr nama pun tepeng...hihihihi....so malam raya tahun nie aku blk umah mak n abah kesayanganku...ikut turn arrr...heheheh..so malam raya mak aku mmg taki pernah balut ketupat sendiri..selalu order..jer kat kak ipaq dia ...nak djdikan citer malam tu aku ditugaskan tuk mengambil ketupat di umah opah aku di sungai kerang..bawah skett dr pantai remis atas skett dr terubong....so dlm perjalanan tu hujan renyai2 tetapi siang tu hujan selebat hujan arrr..mnaka kat kawasan yang akan aku lalu tuk ke umah opah aku tu banjir..sian tul tau..silapnyer aku lupa lak bawa kamera..so x dpat arr nak amik gambar kejadian..anyway buat keluarga mangsa..anggaplah ini ujian dr Yang Maha Esa....amin...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers