KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, September 15, 2009

Jom memasak....

Selamat pagi....hmmm nie lewat sikit arrr aku masukkan lam entry aku...sebab baru ader masa..kikiki...masa buka posa aritu aku buat byk ler gak sebab kawan asben aku nak mai buka posa nagn wife dia...so aku nie terajin ler plak...so inilah hasilnyer kerajinan aku di sabtu yang lepas....so malas nak citer banyak..sebab aku nie tgh bizi..so layan jer arr aku nyer gamabr..kalu sesapa teringin..nanti pas posa aku buat ler ya.......ekekke...okey babai....
Popiah goreng...sos buat sendiri...
Samosa...ubi kentang....
kuih keria......Ayam masak berlada....
Asam pedas ikan pari....

Nukilan....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers