KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, September 1, 2009

Happy Anniversary 6th year...


Salam sejahtera....maapler sbb wikend nie tak sempat nak update akunyer blogg..mana taknyer..bz ngan anak n asben...ekkeeii..hmm..alhamdulillah...29 August 2009 genapler 6 tahun usia usia perkahwinan ku ngan asben kesayanganku Ahmad Rosdi B. Rahim.. Alhamdulillah aku bersyukur sesangat yang aku nie massih lagi menjadi isteri buat suamiku dan ibu kepada anakku Nur Dini Qistina....syukur alhamdulillah....Aku sentiasa berharap agar hubunganku ngan suamiku akan terus berkekalan dan sentiasa bahagia di samping cahaya mata kami yang satu....insyallah.....
surprise tuk asben yang baru sampai dr key elll

ekkei...makaceh sayang...romantik ler plak...
anak aku pun join sama cut the cake...

"Ya Allah Ya tuhanku...aku bersyukur di atas nikmat dan rezeki yang kau berikan kepada kami...Ya Allah Ya Tuhanku...panjangkanlah usia perkahwinan kami, tabahkanlah hati kami menghadapi segala dugaan yang Kau nerikan kepada kami dan tetapkan lah iman kami.....Ya Allah...murahkanlah rezeki kami dan Lindungilah Kami dari segala kejahatan di dunia yang fana ini yang boleh meruntuhkan Iman Kami...Sesungguhnya padaMu lah Kami berserah dan berdoa...Amin..."

kek yang telah di potong...

nukilan....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers