KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, April 18, 2010

Dini masuk spital....

Hari pertama Dini d'wad...selepas d'beri ubatSyahdunyer tgk Dini tdo...cian dia..Asyik ngan mainan dia...Isk..isk..isk..biler arr leh balik nie...

Salam sejahtera....

Sekian lama menyepi itu tidak bermakna aku tidak berminat untuk meneruskan critaku diruangan ini.....Ini kerana kebizian melanda aku..tambahan aku ditugaskan ke utara tanah air...itulah menyebabkan aku tidak mempunyai masa yg cukup untuk mengupdatekan critaku ini....

Anak kesayanganku....Nur Dini Qistina tidak baper sihat tuk beberapa harinie...maka aku dh bw dia g jumpa doctor di Alor Setaq Kedah, n 1 dos nebulizer dh bagi...pastu lak balik Tepeng lak..still tak ok lagi..batuk..muntah..n tak nak makan...risau melanda diriku..kebetulan ini minggu terakhir aku di kedah..so aku x sabar nak balik Key Ell..at least dekat skett ngan laling aku...nak djadikan citer, laling aku baru jerk balik dr Tepeng ari Senin..(Tarikh x ingat arr)..so aku ulang alik Alor Setaq Tepeng sepanjang minggu....petang ari Rabu aku rasa badan anak aku demam panas..aku check suhu badan dia mencecah 38C...hmm panas tahap cipan tu...aku tak tunggu lama..terus jer capai kunci keta, bw bakul susu dia n terus jer memecut ketaku ke Columbia Asia Tepeng...samapi jerk kat kecemasan...Dr sarankan anak aku di admit sbb paru2 dia ader jangkitan..ya Allah..Tuhan jerk yang tahu perasaan aku ketika itu...so aku call laling aku n dia terus amik bas malam tu jugak balik Tepeng....Setelah menjalani ujian Xray, anak aku di masukkan ke bilik 83B...itulah nombor bilik anak aku....hmmm..tdo spital ler anak aku...aku pun nak tak nak mmg kene arr tinggal kat spital...kikikii...lepas jerk masuk...nurse kat situ pulak buat keje diorang...bg ubat kat anak aku n antibiotik...rocephin diberikan...cian aku tgk anak aku...kalau boley biar ler aku yg sakit...dia masih kecil lagi tuk trima sumer nie....Alhamdulillah....selama 5 hari di wad..anak aku tunjukkan reaksi positif...maka aku minta discharge pada ahad pagi..tapi dr benarkan kami pulang pada petang ahad.....syukur sumer ok..n alhamdulillah..anak aku dah sihat balik n aktif macam biasa ......Buat Dr Fabien n staff wad 83b Columbia Hospital..thanx for everything....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers