KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, November 1, 2009

Dini ader Asthma?


Salam teman2.....hmmmm arini aku agak sedih skett arrr sbb anak kesayanaganku kena asthma attack,...dah bw berubat tiap2 bulan kene wajib jumpa Dr Izham...tu mmg wajib..but lately agak teruk skett..sib bek tak kena admitt...so pg td aku bw dia g kinik Dr Md Top Bin Dan..kat kemunting...hanya sesapa yang berasal dr kamunting jer tau..kinik tuuu...so bw g mmg arr ms tu Dini punya lung tgh wheezing....so aku pun cter arr kat Dr Dini dok amik Ventolin syrup tuk asthma dia..tp x ok gak...apa lagi Dr bg dia nebulizer arr satu dos...aduii..anak aku nie mmg tgh lasak..3 org pegang dia pun x layan nyer..dia lgi kuat...alamak...mmg dugaan arr nak tggu satu dos tu abih...abih jer dia mmg x nak pandang muka Dr tu....x kisah arr yang ptg Dini ok n tak sakit..sok kena lik tepeng tuk tgk dini....aduiii...dugaan nie....

Nukilan,


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails