KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 16, 2011

hmm order lagi

Assalmualaikum....
Hi uols, sorry arr smlm aku x sempat nak upload apa2 pun sbb smlm aku penat sgt..mn taknyer kejer dr pgi smpi ptg..pastu byk lak unit yang nak kene cover.. mmg letih tahap gaban... wakakak
ok balik ejr kijer smlm, mr hubby dah tolong masak.. alhamdulillah, walaupun simple tapi aku amat berbesar hati dan bersyukur di atas pertolongannya itu... lepas tu aku pun cam biasa, g mandi, solat asar n lepaks depan tv ngan mr hubby dan my lil gurl.. sapa lagi dini qistina lah... ntah naper 2-3 ari nie aku realise dini tak alwas buang air kecil.. kejap2 g toilet...so aku pun apa lagi , pas jer buka posa, aku ngan mr hubby bw dia g kinik arr apa lagi... mmg ada jangkitan.. heran jugak aku.. anyway oredy on antibiotik...
ok balik dr kinik, aku pun apa laghi mengalutkan diri dengan buat kek coklat moist yang di tempah oleh customer aku.. dia nak tgh hari nnati... hmm apa tema aku nak buat nie.. sbb mcm dah kering skett idea.. almaklumlah sbb sepanjang ramadhan nie mmg x amik tempahan.. tapi aklau ada yang nak tu.. aku buat jer lah...
so dalam dok tak der idea.. inilah hasil kerja tangan ku yang aku baru siap deco lepas sahur tadi.. alhamdulillah hope customer aku suka... anyway makacih bebnayk sbb terus menyokong nur dini's ovens...

Chocolate Moist Blueberry
Anotehr angle photo shoot
close up...deco wit fondant
deco wit colour fondant
ready to delivery..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers