KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, August 10, 2011

Cerite sedey

Assalamualaikum....
Hari nie aku buka MHI tetiba pengacara ada terbaca blog miera 301 dan aku terpikir apa yang istimewa nya blog ini...lepas tu aku tertido sebab sakit kepala yang amat sangat... bila terjaga, terdetik di hatiku untuk membaca apa yang tersirat di sebalik blog miera 301...akhirnya aku jumpa apa yang aku cari..Allahuakbar..mengucap panjang aku bila membaca kisah Norma yang menghidap Ca Brain tahap 4... tak terfikir olehku betapa tabahnya suami dengan melihat penderitaan isteri dan juga anak kecil Rafiq yang menagih kasih dan belaian dari seorang ibu.. Semoga Allah menguatkan semangat Norma dalam perjuangannya, buat Talib dan ahli keluarga sentiasa lah support each other dan jangan putus asa...insyaallah...semoag semuanya di permudahkan...
buat teman2 semua...sama2lah kita berdoa untuk kebahagian pasangan ini...aminn untuk tahu perkembangan Norma atau pun perjalanan kisah nya sila KLIK sini




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers