KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 18, 2009

NUR DINI QISTINA......


nur dini qistina....

demam camne pun..kamera..aksi layan baik nya...

Salam bahagia..windu sesangat nak update blogg nie tapi masa selalu tak mengizinakan aku melakukan apa yang aku rancang....bukan apa....memang arr windu giler biler baca blog org lain..banyak tul citer..sampai kata..hmm ada gak amsa depa nak uodate blogg..aku nie...alahai..malasnya...bukan apa keje mmg banyak tahap babas nie...ok ler..nie nak citer pasal buah hati pengarang jantung aku...sapa lagi kalau bukan nur dini qistina yang telah pun berusia 1 tahun..3 minggu..hmm dah nak ke angka sebulan arr tu..wakakakaka...anak aku nie sekarang nie dah pandai berdiri n jalan bertapak2...tapi biler dia tengah nak jalan tuuu..mulut tu jgn ler nak ckp ngan dia ta..tih...hmmm..alamat nya dia akan duduk balik arrr....aku dapat tau dia dah mula jalan biler balik ejr dari langkawi...mula2 tak caya gak..yer arrr sebab tak tengok...asben aku kata dia akan buat tapi kena tgk mood dia arrr dulu..alahai...nur dini...nak jalan pun kena ader mood ke?tapi yang ebst nay biler dia dah pannggil ayah...opah...ibu?ntah biler arr dia nak panggil...cepatnya anak aku nie dah setahun..cam tak caya jer....rasa windu plak masa dia jadi baby...dah arr tu kadang2 panggil nur dini adik...dia geleng...siap dgr dia kata...kakak...hmmm..sabar lah nak oii..nak adik pun tunggu ler dulu...itu satu hal..lepas tu biler kiter tanya..acu masak nasi sedap tak?siap geleng kepala....ikut suka dia arr nak angguk ke nak geleng,...tapi yang best dia banyak layan geleng dari angguk....ahhahahah...tak kisah lah nak oiii..yang penting ibu n ayah sayang dini sesangat...ibu berdoa agar dini emnjadi anak yang solehah dan mendengar kata...di masa hadapan..emoga dini sentiasa dibawah lindunganNya.....amin......doa ibu n ayah sentiasa bersama
nur dini qistina.....

seksinya anak aku....ehheheheh



sebab H1N1..no swimming kat pool....


alahai..setek arr ibu...tak pakai pelampung pun x per...hehehheeh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers