KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, December 31, 2009

Alhamdulillah....mission complete

Salam...bertemu kembali setelah hampir 2 bulan aku tidak mengupdatekan blogg aku nie..bukan aper...disebabkan kebizian yang melanda dan aku plak berada di luar Malaysia..maka aku terpaksa menghentikan seketika cerita aku utk blogg nie...
First sekali...aku telah berangkat ke Mekah pada 17 November 2009 yang lalu bersama 34 org jururawat yang terpilih untuk menjalankan misi perubatan selama sebulan..tetapi kami g bukan ngan tabung haji...kami g ngan agen swasta.. Melorita..so sesapa yang tau ok ler.yang tak tau...tuu..alahai...korang cr ler sendiri...so x nak citer panjang...korang tgk jer lah gambar yang aku masukkan kat cni...apa lagi layan jerrr...
semangat dengar taklimat....senarai barang yang kena beli
waktu baru sampai kat jeddah airport...nie ler aku kat HERA GENERAL HOSPITAL MEKAH

Ish..ish..ishh..sukar tuk aku gambarkan bahawa nie adalah kenangan yang tak mungkin akan aku lupakan sepanjang kerjaya ku sebagai jururawat..sebab nie satu pengalaman yang tak mungkin boleh di nilai dengan wang ringgit....apa2 pun aku bersyukur sebab di beri peluang tuk ke sana bagi menjalankan tanggungjawab ku sebagai jururawat...amin...insyaallah ader rezki boleh g lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails