KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, November 1, 2009

Dini ader Asthma?


Salam teman2.....hmmmm arini aku agak sedih skett arrr sbb anak kesayanaganku kena asthma attack,...dah bw berubat tiap2 bulan kene wajib jumpa Dr Izham...tu mmg wajib..but lately agak teruk skett..sib bek tak kena admitt...so pg td aku bw dia g kinik Dr Md Top Bin Dan..kat kemunting...hanya sesapa yang berasal dr kamunting jer tau..kinik tuuu...so bw g mmg arr ms tu Dini punya lung tgh wheezing....so aku pun cter arr kat Dr Dini dok amik Ventolin syrup tuk asthma dia..tp x ok gak...apa lagi Dr bg dia nebulizer arr satu dos...aduii..anak aku nie mmg tgh lasak..3 org pegang dia pun x layan nyer..dia lgi kuat...alamak...mmg dugaan arr nak tggu satu dos tu abih...abih jer dia mmg x nak pandang muka Dr tu....x kisah arr yang ptg Dini ok n tak sakit..sok kena lik tepeng tuk tgk dini....aduiii...dugaan nie....

Nukilan,


Dini dah pandai main boling

Salam....lama sungguh tak menjengah ke laman blogg nie...bukan apa aku skrg nie mmg tgh bizi tahap babas....babas pun tak bizi cam aku la nie....ok arr kisah nie mungkin dah basi sket kut..tapi idak ler lama sgt..cter nie masa bestpren aku mai umah aku kat tepeng....kami siap pi g main boling lagi...aku nie nak gak cuba berlagak bujang...heheheehh..mn lehhh nama pun dah jd ibu..so aku tentu arr kena bwk anak dara aku yang sorang tuuu...sapa lagi kalau bukan Nur Dini Qistina...so apa lagi...bukan main enjoy lagi anak dara aku walaupun tak pandai main..syok gler biler tgk dia tgh marah tak dpt nak angkat bola..kakakak...wat ever pun yg ptg kami mmg heppy tul...hmmm windu tau..sbb dah lama tak main boling sejak ada anak nie...at least...lepas gak arr gian aku nak main boling.....
Aduiii..biler rrr dini nyer turn nie...Mana bola niee...ishh..ishh..ish..Aduii...beratnyer..camner nak angkat nie?


Nukilan....


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails